2010. január 28., csütörtök

Ájvilszörvájv,

A Fogyás elég szépen halad. Az, hogy már látszik a derekam, rendes íve...csodákra sarkall.Tehát a naponta 100-150 alkalommal tükör előtt állás az sima. Egyszerűen fogyok és kész. Én most nem szaunáztam,de....minek :) Na jó, most csak igazából jól esik az, hogy tudok parancsolni a pocakomnak, és nem eszek össze-vissza. Reggel kávé1....aztán még 1...víz-vízzel, ebéd, kávé,víz-vízzel...és utána már nem vagyok éhes...Nem értem, de nem is baj a mérlegelést hétfőn .
Kicsit elcsúsztunk kedden valóban, mert ugye, ha jön egy baba azt meg kell ünnepelni.Pezsgő..pezsgő, vörösbor...és kész is az esti menü. Mivel én nem eszem sokat, viszont a bevitt alkohol mennyiség az elég sok volt ezért a tegnapi napot KO-nak nyilvánítottam...Többet nem csinálok ilyet. Mintha álmomban valaki agyonvert volna.Hat lábú lovakkal álmodtam kb.
Egésznap az Ájvilszörvájvot énekelgettem, piszok rosszul voltam.De új napra virradtuk ma és husssss minden ok :)

Málnus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése