2010. január 17., vasárnap

Cselendzs déj


Hú, hát hol is kezdjem :):):)

Mérlegre nem állok, csak rendesen eszek és sportolok,és wellnesselek, és odafigyelek magamra, és barnulok, és kezd működni az anyagcserém,és van kedvem kimenni sétálni még sportolás után, és van energiám, és...és...és...hiszek magamban. Fantasztikus,látszik, hogy fogyok.Amióta Sólyámászmama írta nekem, hogy hagyjam a francba a mérleget azóta rá sem álltam. Szavában bízom, mert 40!!!!!!!kilótól szabadult meg őnagysága KisSólyom szülés után.!!!!!!!!!Szebb,mint valaha.

Csütörtökön Infraszaunáztunk,pénteken már nem is tudom mit csináltunk, viszont Tegnap,igen tegnap kedves barátaim....Cselendzs déjt tartottunk :)
Máriuszról már írtam: ő szomszéd, jó barát,néhá biznisz, lassan 3 gyerekes papa, az ő felesége Kálámbóné...na szóval ők tegnap fal labdáztak Andrissel, addig én Kardiógépeztem.Tehát megtörtént a csoda,azaz a két évvel ..vagy talán van az már 3 is..szóval asz akkor kapott squash ütőket kibontottuk a csomagolásból :):):):) aztán infraszaunáztunk és délután Rollereztünk egy tök jót a Margit szigeten azt már csak Andrissal kettecskén. Naggyon sportosak vagyunk naggyon.

Győőőnyörű amúgy kint a sziget most. Zöld a fű, közben ködös volt az egész, csodálatosak a platánok, a varjak folyamatosan kárognak....Szal' eléggéklassz, olyan angliás.

Érdemes ott sportolni szerintem. Főleg aki fut annak az csodaklassz. Őrületes ott a naplemente.

Egy a bibi csak, egy nyilvános klotyó sincs nyitva, namost én napi 3 liter vizet iszom meg....tudom, hogy a bokor a barátunk, de minden levél le van hullva.....

Nos ez van...
Ma is kellene valamit sportolni...vagy bármit, azt hiszem egy nagy séta is ugyan úgy jó lenne.

A tegnapi kaja:
reggel: 3 szem mandarin
ebéd: Update1 gombás metélt
vacsora:3 szelet Update puffasztott búza , selyemsonka, 1 joghurt
Lötty: 3 tkv, 3l víz

3 megjegyzés:

  1. Váááá, csajszi!!Imádom a humorodat!!(((((O. Most Te adtál nekem lelkesedést, azt hittem ma nem lesz kedvem elkezdeni ugribugrizni, de na már csak akkor is..itt indul a box edzés, szolidarítás, lelki támogatás...egyéb okosságok!(o. Hajrá Srácok! Csak pozitívan továbbra is, mint az unimucc keresztje!(o. És köszönöm..! Pusz.a((o.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon zsír a blog. Szép is. Meg jó is. Van itthon egy ugrálókötél, nagyon profi, golyóscsapágyas meg minden. Katalin még soha nem használta, úgyhogy biztosan odadja. Napi 30 perc ugrálókötelezés csodákra képes.

    Bazsi

    VálaszTörlés
  3. Szívesen vesszük Bazsi, micsoda csoddás kölcsön lehetőség :):)):):)!!!!Tenk jú
    Málnus

    VálaszTörlés