2010. január 9., szombat

Hello Valér!!!!



Végre!!!

Hős vagy ezzel az 1200 kalóriával. Én a gyümölcsöt egyáltalán nem számolom ételnek, ma mondta Eszti, hogy a banán iszonyat bűn, én meg simán eszegettem!

Add meg a kilókat is, hogy lássuk a fejlődést! A kép valamiért nem látszik (vagy nemtom mi lehet az a post-odban), tedd fel megint, meg tegyél még képet! Meg írd mi a szitu.

Nem írom le hogy megvettük a mérleget mert Málna már megtette, de nagyon durván dekára pontosan mér, tehát ha megeszel 30 deka levest, annyival több vagy.

Mondjuk érdekes nézni mennyi az ember fogyasztása, teszel veszel és egyszer csak már 10 dekával kevesebb vagy. Gondolom a kaja, mint üzemanyag folyamatosan használódik el. Amúgy olvastam, hogy az emberi testben az agy használja a legtöbb energiát, úgyhogy a diéta mellé kéne egy kis keresztrejtvény meg pár szimultán sakkmeccs és kész.

Namindegy a lényeg, hogy a mai napi negatív csúcsom 95,7 kg, leves után 96,1.



Málnus 85, nála lassabban indul a dolog (pedig látszik rajta hogy fogy nem értem), de holnap rádobunk még egy szaunát.

Néhány kép:



Betárazva hétvégre, leves muníció




Beizzítottam a gépet. Manuális meghajtású.

Amúgy zenére tekerni nem sport, hanem élvezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése