2010. január 5., kedd

És a Puszta tények




Muszáj leírni...hhhúúúi
178 cm magas vagyok és 85 kg...jaaaaáááj. A vágyot és számomra normális testsúly 65-68 kg.Van mit dolgozni, de szerintem fél év alatt le lehet melózni ezt a felesleget.

Eddig az Anyucika.hu-ról rendeltem ebédet vacsorát, de túl finom és túl hízlaló.Tegnap lemondtam az egész hetet és átváltottam Updatere a Teletáltól. A heti különbség kb 1500.- forint lesz. Azt tervezem, hogy délelőtt csak gyümölcs pürét és vizet fogok fogyasztani. Délben megebédelek Norbiból, utána szintén gyümölcs, ha megéheznék és édélután 5-6 óra körül a vacsi. Utána semmi max víz vagy nem is tudom.

Sportolás.


Én a futásra gondoltam első körben. Lassú rövid kezdéssel és utána egyre növelni az adagot.Amikor már elég jól bírom a futás,szerintem ez 1,5 hét utána elmenni egy edzőterembe bármit csináln i. Nézelődtem itt-ott, amihez kedvem lenne az a box, vagy a kardio edzések.Az aerobik sajnos nem az én világom.


Jöjjön az első speckó receptem.Olyan finom és lelkifuri nélkül ehető :):):)

Két darab alma, nem kell megszabadulni a héjától csak felkockázni, bele a turmixba sok fahéjjal és egy szem kardamommal összeroppantani és csá. Olyan finom, hogy hihetetlen. Gyümölcsből annyit lehet megenni délelőtt, hogy ihajcsuhaj :):):):

1 megjegyzés: