2010. január 18., hétfő

Wings of love

Még ha sokszor halljuk is,most jól fog esni :)
http://www.youtube.com/watch?v=N1L9Pw2Xpac

Bár ez nem kapcsolódik szervesen a fogyókúrához, de mégis a lelkem miatt nekem fontos...lehet, hogy blokkolja az agyam a fogyást, ha nem írom ki...megcsavartam mi?

Pfú, telejesen szétcsapott az álmom ma..teljesen..nem részletezném igazán dióhéjban annyi, hogy a pasim más nőt vesz el és, lesz két gyerekük.Pedigrés csaja lesz...Hú úgyhogy 5.20-óta kint muttyogtam, és cikk keresésbe kezdtem, régi barátommal guglival. Régóta érdekel a roma téma, gyerek, asszony, művészet..integráció...stb. Nos erre rákeresve a legjobb cikkeket a Marie Claire magazin oldalán találtam az itthon rovatban.Érdekes, hogy minden ami roma rettegést okoz az emeberekben, egy fogyi blog persze nem erre való de szerintem muszáj mozdulni a felzárkóztatás irányába.
Vissza a Testhez,

Szakad a hó, úgyhogy ilyenkor dukáljon a nagy séta. Ma is lesz infraszauna és jön Norbi, persze nem személyesen,de attól még itt lesz velem ő...és együtt megcsináljuk!!!! :):):):)

Bazsi barátunktól jön ugrálókötél, Katámtól lesz hullahopp karika... :) isteni, alakul ez.Van valakinek esetleg egy saját fitnessz terme folyamatosan ott állomásozó edzővel,masszőrrel? :):):)

Fontos a fogyásnál a nők egyik legfontosabb pontjáról a ciciről is írni.
Hát ha fogyunk akkor, mindenhonnan fogyunk ...lehet használni dekoltázs krémet, lehet okosan edzeni...de akkor is egy kicsit fogy. Nos nekem eddig először nem a szemembe néztek az emberek, de most félek, hogy ez változni fog. :):):) Utána olvastam, és a döbbenet óriási. Nagyon sok nő teljesen kész van. Végre lefogyott, viszont a szép formás cicije elfogyott, a bőre gáz lett...úgyhogy lenne inkább újra túlsúlyos, mint hogy ilyen dekoltázsa legyen.De azért nem kell teljesen elkámpicsorodni!!!!!
Kerestem pár segítő cikket, amivel megelőzhető a sírás -rívás :
http://noipraktikak.blog.hu/2009/04/27/a_mellfeszesites_praktikai
http://www.nana.hu/szepseg-es-divat/test/a-szep-mell-titka-12869.html
http://www.blush.hu/szepseg/329

ez egy fórum hozzászólás, de segíthet: Tudom, h a mell is zsírszövet, de ha nem fogyókúrázik az ember, bőven eszik, de mellette tornázik, akkor a zsír oda fog lerakódni, amelyik testrész nincs megmozgatva. Ha történetesen a melledre nem tornázol, nem futsz, nem ugrálsz, nem súlyzózol a mellizomra, akkor az a kis zsír a melledre fog lerakódni, tehát még nőhet is picit a mell, nemhogy fogyna.
Világ életemben tornáztam, sportoltam és amikor fölszedtem extra kilókat, akkor én is megpróbáltam a nem fizikai megterheléses fogyást választani, vagyis a fogyókúrát (ugyanis mindenfelé azt harsogják, h milyen gyorsan lehet fogyni tőle), de sajnos úgy nekem is lement a mellem. De: tornával és helyes táplálkozással mindig is megmaradt.


Nos,szép feszes tested mindenkinek kartársak és kartársnők :):):)

Csókok
Málnus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése