2010. január 14., csütörtök

Gatya patya




Hö!

Genis csúszik lerólam a gatya! Most komolyan, Málnussal rollereleztünk keresztül a szitin, nyomtuk fel a Zichy szórólapokat 2000-el, amin lehetett összevesztünk, és közben naon durván észrevettem, hogy lepattantam a járgányól és a gatyóm csúszik lefele!

Szerettem ezt a nadrágot.

De ennyi.

Ez olyan, mint amikor az első pár hajszál elől kétoldalt kihullik. Tudod mi lesz a vége. Csak annak nem örültem, annyira. (phuuu, a hajnövesztésnek kell majd egy másik bloggg). Szal ez a gatyó is szerintem érezte, hogy ez itt aaaaz. Eljön a nap, amikor mindkét lábammal belebújok az egyik szárába és nagyokat kacagunk, hogy HÖ HÖ! ezt meg milyen batár nagy spártai hordta??? Hö!

Szal ez van, fogyunk ezerrel, Málnát minap jól kiröhögtem hogy minek veszi a Norbi fogyasztós snack-jeit, hogyaszongya Pufffasztottt Búzaszelett, meg ilyen olyan nassss kevés kalóriával. Nevetséges.

Azóta csak azt eszem.

Persze.

Nézd, a helyzet az, hogy a franc fog levest enni egész nap. NEM és NEM! Csak keményen! NEKEM BELEFÉR a pufffasztott búzaszelettt!!! Megengedhetem. Ennyi.

Miiiiiiiiindegy, így is fogyok érteeeeeeeed.

Jah és hogy hány kiló vagyok? Háperszehogykilencvenhét! Sűrűsödöm. Már érdeklődött a NASA nálam, hogy a nehézvíz recept kéne, meg a feketelyuk, megminden. Levágtam a körmöm, odaadtam nekik vigyéééék! Majd rájönnek hogyazufók micsináltak velem. Azaz velünk.

Valér te hogy vagy? Naon rikán jelkezel!

Egyél te is puffasztott búza szelet!

Megyek, mert szivat itt valaki valami fjordítással.

Szervusztok!

Banddddi


ui: csakazér vagyok ilyen boldog mer sikerült végre beizzítani a Wordpress-t egy kattintással az egyik honlapon, máskülönben teljessssen kész vagyok mert a Zichy töküres 1 hónapig, tessék szólni anyunak nagyanyunak hogy lehet jönni a bródvéjre óccccsóóón

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése