2010. január 21., csütörtök

Update még a sör is :)

Tényleg műkszik a kúránk. Amit az inraszaunázásról el lehet mondani még az a győőőőnyörűűséges bőr ami napról napra szebb. De tényleg .Egy újszülött babapopsija semmi ahhoz képest amilyen a mi bőrünk.

Elég jól haladunk és az elkurvulásnak még az esélye sem landol a szemünk előtt istenigazából Ha nassolásra adjuk a fejünket, akkor csak is a puffasztott búza jöhet szóba. Sikeres elrágcsálása utána csak az eltelítettség érzése marad és az, hogy ez igen, ez nassolás. :)
Nekem némiképpen hiányzik már egy jó sörözés, de azt hiszem ezt már írtam. Norbi Update rendszerében a sörözés sincs kizárva. Az Arany Ászok 2-es kódú ami annyit tesz, hogy délután 3-ig akár mataharirészegre is ihatom magam. Csak hát kinek van kedve délelőtt talajra innia magát. Gondoltam már rá, hogy egy rekesz Arany Ászokkal kivonulok, valamilyen hómlessz banda környékére akik már reggel egy 2 dekással kezdenek aztán csapunk egy kis déjtájm bulit velük.

Felfedeztem magamnak az ellipszis trénert ,múlt hét szombaton,ami mindent megmozgat .Úgyhogy most szombaton is amíg a fiúk szkvassolnak addig azt nyomom. Ha valakinek van kedve becsatlakozni szívesen veszem. Reggel 10-re megyünk szombaton ide:http://www.griffsquash.hu/ .Van mindenféle ketyeréjük.A sima szauna benne van az árban.

Az egyik kedvenc farmerom elkezdett rámjönni, és ennek boldogságát, táncos mutaogatás formájában próbáltam népszerűsíteni Andrisnál, de nem igazán volt rá vevő...Ő ezt nem érti :):):):)


Málnus

2 megjegyzés:

  1. Kékfrankos vörösbor light kólával 1-es kód!
    Vodka szintén 1-es kód!

    Vodka + VBK este 10-ig az kiüt másnap reggel hatig simán, utána meg ihatod 3-ig a sört.

    VálaszTörlés
  2. Szia Bazsi, az van,hogy a vodkát nem bírom,vbk-t pedig '94 óta nem ittam...A sört, és legfőképpen az Ászokat én meg eléggé szeressem :):):)
    Viszont a vörösbort, csak úgy magában...hm az 1-es azt eddig észre sem vettem. Csodálatos Bazsi, és a Gin is 1-es...hoppá :):):)a Tonicot nem találom...ja 3-as ..oh:)

    VálaszTörlés