2010. január 26., kedd

Az 50. bejegyzés :)

Rohan az idő annyira, hogy ma, most,itt ÉN írom meg az 50. Bejegyzésünket a blogra.Pontosan 22 napja álljuk a sarat és fogyunk. Csodás. Ma reggel álltam rá a mérlegre, gondoltam ünnepeljünk, hát van miért :):):):):):) Én már pontosan 4 kilóval vagyok kevesebb, tehát az elérendő cél 20 %-a már megvan. Az Istennősködés, már beindult, van hit is meg eredmény is. Menni fog ez ,mint az ágyba vizelés...Nem lesz itt lacafacázás a fürdőruhásnál, hogy nincs eseteleg, olyan ami tarkótól bokáig takarna, fekete, slankító,hasleszorítós?...Nem egyszerűen bemegyek az üzletbe...megszólalanak a fanfárok, SZEEEEERVUSZ MÁLNUS!!!SZEEEEERVUSZ MÁLNUS!!!Trillázva szaladnak majd körülöttem az eladólányok, és a Calzedonia tulajdonosa, rájön, hogy igazából ő az egész kollekciót az én Vénuszi létemenek tervezte. És megkapom+-ban az Intimissimi új kollekcióját is.....Életem végéig...Fokozzam?

Inkább, most nem túlzás lenne... :)
Szép jó reggelt mindenkinek...

Jaj, ma lesz kurvulás, nem tudom az ivást másképp jellemezni.
Két fantasztikus embernek (Máriusznak és Leának)lett egy újabb gyönyörű angyalkája a tegnapi napon Joó Gréta Nadja személyében, Na erre ürítünk ma poharat, hogy a kisasszony végre megérkezett közénk .Az Isten éltesse egészségben, boldogságban:):):):)

Málnus :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése