2010. január 6., szerda

Gőzerővel






Heyho,

No, tegnap minden nagyszerűen haladt. Mivel délelőtti izgalmamban nassoltam kis dejót, Málna rájött, hogy nem jó ha az elől van, ezért inkább csinált diós kalácsot!

Mondtam sima, mert nekem lehet gabonát ennem.

Rettenetesen finom lett, naaagy bűntudattal kostólgattuk, aztán lefotóztuk majd Málna javasolta hogy ajándékozzuk el.

Máriusszra gondoltunk, aki szintén fogyózik, és már úgyis megbeszéltünk vele egy könnyed kis sportolást az Allee-ban, ahol most ingyenes minden sport lehetőség, viszont ott annyian voltak hogy kb 2 percen belül kifordultunk és betértünk Bajor sörözőbe, megbeszélni a párátlanító kölcsönző bizniszt.

Málna és én amúgy tartottuk magunkat mindenhez (Málna üzeni). Este 100 kg voltam, reggelre megint 98, gond egy szál se.

Az erő velünk van!!!!


Bandddi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése