2010. január 12., kedd

Vizuál fogyás


Szervusztok!

Tűrhetetlen módon a létező összes mérleg elromlott körülöttünk!!! Nagyon nagyon bomlasztó hangulata van amikor a világegyetem, de a környező galaxis mindenképp összefog és megzavarja a könnyed gravitációs ellenőrzési folyamatot, amire most ki van hegyezve az életünk!

Másrészről viszont egyértelmű eredményeket produkálunk. A tükrök körülöttünk csodásan működnek és egyértelműen mutatják a haladást, amit a mérlegek nem jeleznek. Valószínűleg egyszerűen a fajsúlyunk lett nagyobb, sűrűsödünk, hülye Norbi ezt nem mondta.

Mindegy, nem panaszkodom, egyáltalán nem zavar, sőt már túl vagyok rajta régóta, DE MI A FRANC VAN MÁRRR?

Egy maratont már simán letekertem (najó lejtőn), gépeltem vagy 101 sort, vettem olyan 130000 lélegzetet mióta fogyózunk, honnan ez a fene sok energia, mert kajából nem az biztos!

Szeretném jelezni a testemnek, hogy ideje lenne a kamrából, meg padlásról meg az úszógumikból táplálkozni, mer mosmár, azér!

Amúgy tudom hogy fogyunk, csak lassabban. Mondjuk ez azért jó, mert fennáll az esélye hogy meg is tartjuk majd a súlyunkat.

Ennyi!
Bnadddddi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése