2010. január 17., vasárnap

A várt adatok

Sziasztok!
Ha valaki azt hitte azért nem jelenkezem mert feladtam, az nagyon téved!!!!
A régóta várt mérési adatokat szeretném megosztani veletek, de előtte röviden mi is történt a héten.
Teljesen ráálltam a már említett 1200 kalóriás étrendre és elég változatos kajcsikat találtam ki. Ilyen például a grillezett lazac, almás kefires céklával, vagy savanyú káposztával.
Néha megkívánok olyan dolgokat is ami nem egészen illik bele a diétámba. Ilyenkor belecsipegetek az íze kedvéért, hogy ne legyen hiányérzetem, és ne menjen el a kedvem az egésztől. Ha kicsit emiatt átlépem a meghatározott napi kalória mennyiséget nem baj, mert 1500 kalóriánál is beindul a fogyás. Persze ez nem azt jelenti, hogy minden nap ez történik. Kizárólag csak hétvégén mikor együtt az egész család és én készítem el az ételeket.
Két hete nem ettem kenyeret, azaz csak pirítóst abból is összesen (előre szeletelt tönköly kenyér) kb 6 szeletet. Semmi tészta, kevés sajt.
Karácsonykor mértem magam utójára ez nem a legszerencsésebb idő volt, de akkor jutottam hozzá pontos digitális mérleghez. Ugyanis nekünk nem volt ilyen mérlegünk. Azért írom, hogy "nem volt" mert mától VAN!
Akkor a mérési adatok:
Karácsonykor voltam 106kg ebből a 3 számjegyű adatból szeretnék június végére 85-88 kg-ot varázsolni. Célom, hogy február elsején már 2 számjegyet mutasson a mérleg. Nem tudom jó úton járok-e, de ma reggel 103,2 kg voltam.
Remélem könnyebb lesz folytatni, ha a mérlegen olyan eredményeket látok, amilyet szeretnék. Ha látom, hogy van értelme, ha jön a sikerélmény és megy a zsír rövidnek fog tűnni ez a fél év.

Valér


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése