2010. január 24., vasárnap

Báj-báj mamaintegető :)

Tegnap maxiban szétcsapattuk magunkat. :):):)Andris fallabdázott Máriusszal ,én pedig ismét felfedeztem a fél órás tekerés után egy újabb gépet a konditeremben, mégpedig az evezőpadot. Nagyon jó cucc. Edzi a kart, a pocakot ,a lábat és egy szintén ott edző asszonyka szerint nem viszi le a cicit. Ebben én egy picit azért kételkedem, de meglátjuk.El kell tüntetni a mamaintegetőket sürgősen ,és szerintem ezzel működni fog.Találtam még külső-belső comb erősítőt, de aztán inamba szállt a bátorságom a megjelenő szuper-csávók miatt. Jöttek ott nekem futkorászni a futópadon, én meg velük szemben Vénuszkodni nem akartam :):):).Az nagyon, jó, hogy az edzőteremben már visszaköszönnek...hm akkor ezek szerint mi már oda járunk.Ez fantasztikus. Kinéztem magamnak a spinninget ott, de aztán megláttam a nőt aki tártja és inkább nem mentem. A hölgy kellemes negyvenes lehet.Ez még nem lenne gond, de amikor megláttam ,hogy nekem feszesebb a testfelépítésem, mint az övé, akkor inkább elvetettem a dolgot. Furcsa nem? Én egy edzőtől azt várnám, hogy mindenhol kerek, nem lóg semmije. Hát ő nem ilyen volt.Régebben...olyan 3 éve :) jártunk Spinningelni az Oxigén Wellnessbe és az nagyon jó volt.Ott az óraadók teljesen rendben voltak Nos mindegy.

Az Oxygenben tanítottak meg igazán lelazítani, aminek örömére másnap nem lesz őröletes izomláza az embernek. Nagyon fontos, hogy ne vegye el a kedvünket a fájdalom a következő naptól...nem csak az edzéstől , hanem a másnapi léttől.
Infraszaunáztam is,Andris nem jött, de így legalább szépen el tudtam hencseregni a kis szekrényben egyedül.
Csinosodás van kérem szépen. Holnap pedig mérlegre állás.
Ma Bowlingozunk...az is sport.
A tegnapi táplálék :

Update arrabiátás tészta csirkemell csíkokkal
Update paradicsomoskáposzta
3 L víz

A szó amit keresek...nos az az elégedettség. Mert összpontosítás van, fogyás, eredményesség, és nyugalom.Nyugalom legfőképpen attól, hogy megvalósítható a fogyás, amit eddig nem gondoltam.

Én egyszer már voltam NAGYON duci, kb olyan, mint amiről most kezdtem.Akkor 2003-2004 környékén akupunktúrával sikerült elég rövid idő alatt lefogyni kb 20 kilót.Sikerült megtartani 2 évig, de aztán visszapakolódott szinte az egész. Most megtartósra tervezem :):):)



Málnus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése