2010. január 28., csütörtök

Critical Mass!!!





Naggggyon büszke vagyok erre a címre!!!

Jópofa miii? Ezt nektek bringások. lenyúljuk a dumát, világ fogyókúrásai, gyülekezzetek! Elérjük a kritikus (test)tömeget és utána a mérlegünket magasba emeljük!

Utakat kérünk a fogyókúrásoknak, az autósok kiszorítanak minket!

Nnnna!

Viszont!

Valójában a kritikus IDŐPONTot értem el (csak én, Málnus hős), mert ugye kedden meg kellett innom fél üveg pezsgőt, fél üveg bort és jópár sört mert szomszédba jött a gólya, másnap meg feljött Zsemle (már a neve is ugye!) és készített eszméletlen finom mártogatós cuccot (amiben volt fél kiló túró, 40 deka, sajt 3 deci tejföl, meg miegymás és NEM NORBIS!), és abba mártogattuk a zellert tennap este. Ma reggel meg benyomtam az egész maradékot, mert rettenetesen izgatott lettem, mert a honlapfejlesztő srácban kicsit csalódtam, mert! Nincs több mert!

Szóval hivatalosan meg kell állapítsam, hogy a 3. nap és a 3. hét IGEN KRITIKUS!

Ma elmentem gyorsan szaunázni tehát, habár a kiscsaj a telefonon eltitkolta előlem hogy van spinning edzés ma este, de sebaj mert kiderítettem hogy holnap is lesz, tehát holnap spinning, holnapután szkvasss, aztán megint spinning és akkor meg kell legyen a 93!!!

Ájkendúit!

Bánddddi!


ui: Málnus most mondja, hogy írhatnám hogy a csajom egyre szexibb. Mondtam neki jó. A csajom egyre szexibb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése