2010. január 11., hétfő

Vidám Vasárnap Üveggyapottal


Tegnap beindult a gépezet.

Már reggel tízkor ott kornyadoztunk az Infraszaunaban, amiben sikerült 40 percet elketyegni, aztán csobbanás és haza. Még szombaton kivettük a Tvájlájtot :) amit aztán elképedve néztünk végig..A vicc az volt ,hogy pár órával később Kis Zümitől megkaptam a Vércsoport diétát és folyamatosan azon kattogtam mitől lehetett ennyire jó szaga a lánynak.Én is olyan szagú akarok lenni :):):):)

Andris elment ping-pongozni a Decathlonba,a én pedig itthon pattantam a szobabringára,kint a teraszon Katyusának beöltözve. Előtte még, bekentem a hasamat és az oldalamat Szűz Tea Krémmel, aki már használta tudja, aki még nem annak elmondom, hogy vérbőségfokozó, olyan, mintha üveggyapottal csapdosnának.Miután kiszurkálta magát elkezd melegíteni nagyon durván.Vigyázni kell vele ,mert nem kell sok.Akinek érzékeny a bőre, inkább ne használja.Úgyhogy profin fóliába tekerve tekertem :).Állati jó volt, végtelenítve betettem a Holdviola Zenekar egyik számát és csak úgy suhantam keresztül kasul gondolatban. :)30 perc tekerés után ,olyan nagyon bátor lettem, hogy gondoltam mit nekem a Gellért hegy még kicsit kocogok is. Hát séta lett belőle. Nem eszik olyan forrón a kását.Azt elfelejtettem, hogyha Szűz Tea krémes bőrrel zuhanyzik az ember ekkor az nagyon rossz érzés, főleg, ha meleg a víz...ááááúúúú

És hát fogytam valljuk be őszintén.

Szerintem amúgy én nem 85, hanem 86 kg-ról kezdhettem a múlt héten...szerintem ...vegyük így.

Estére már 65 kilósnak éreztem magam a Fitt naptól és azon gondolkoztam, mit is csináljak még...mondjuk,de rájöttem, hogy egy napra ennyi bőven elég a testemnek, ami amúgy 0 mozgáshoz szokott
Menü:

reggeli:
2 főtt tojás, 1 szelet norbi Update1 puffasztott búza
ebéd:
update1 lencsés csirke izé
vacsora:
3 szelet Update1 puffasztott búza

Lötty: 3 liter viz,2 tejeskávé,2 csésze zöldtea
Málnus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése