2010. január 9., szombat

Digggitális...nem tekerős

Lett mérlegünk, kvarcóraszámos, diggggitális,üveg. Jáj olyan gyönyörű.Dekára pontosan vágja az eredményt hozzánk. Csodaszép. Volt nálunk Valér felesége kedves rokon Eszti, és mseélte Valér nagyon komolyan veszi a dolgot!!Éljen-éljen.

A mai menüm:
Ebéd
Update finom főzi, csiri husival
Uzsi
2 db Update 1 káposztás hassé
Vacsi:
3 Update 1 Puffasztott Búza,1 joghurt,2 főtt tojás,8 dkg sonka

Eddig másfél lityi víz, de mindjárt rápörgetek.

Volt ma egy holt pontom...Kicsit idegeses lettem délután 5-6 körül..Valószínűleg kevés volt a kaja amit ettem, és kevés a víz is.
Sebaj. Túléltem, de egy vergődő oroszlánnak éreztem magam...nem volt jó...nagyon nem.


Ami fontos.
A Viasat 3-on ..vagyis a netes videó oldalukon találtam egy műsort, a Szeretem a Testemet. Fantasztikus önbizalom tenger az egész. Én most már nagyon nem érzem jól magam a bőrömben. Bár szeretem elviccelni a súlyom súlyát, de nagyon rossz így. Persze erről csak én tehetek, mert én ettem ennyit és nem más helyettem.Lötyi-mötyi-fötyi-pötyi vagyok naaa. Kicsit szontyi...de mindjárt huss és el is tűnik, mert olyan ficánka testű sellő leszek :):):) ,mint voltam!!!Megcsinálom!!!

Málnus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése