2010. február 1., hétfő

4 hét, 28 nap :),-6kg súly+6kg önbizalom

Hölgyeim és uraim :)....Az első egy hónapon túl vagyunk és én most nagyon, de nagyon...és talán még annál is jobban boldog vagyok :D. Az ok, az a -6 kg ami ez idő alatt lecsúszott rólam :D:D:D:D.Kicsit elpityeredtem magam az örömtől tegnap reggel, amikor megláttam a mérleget. Nincs megállás!!!!Amikor már igazán letisztulva látod a saját körvonalaidat, az döbbenet, legfőképpen azért, mert eddig meg voltál győződve arról, hogy egy oszlop vagy, egy sima jón oszlop. :D Hát mégsem, a súlyfelesleg alatt egy egész jó kis nő van. Tele vagyok ám önbizalommal nagyon :D.
Február első reggele csodanapsütést hozott, letakarítjuk a havat a teraszról és tekerni fogunk , vagyis, ha nem fagyunk oda :D
Andris kicsit el van kenődve, mert tegnap bekajált, de szerintem nem lesz gond, tekerünk,szaunázunk oszt' csá.
Lehet, hogy túlzás előre tervezni, de ha ebben a hónapban lemehetne még 4 kg, és akkor,még sokkal-sokkal boldogavv leszek, mint most :D

4 megjegyzés:

  1. Igen, valóban kicsit elcsúsztam, péntek körül megvolt a 93, de tegnap sürgős elfogyasztanivalóm akadt! Semmi gond, már emésztem! :)

    Bandddi

    VálaszTörlés
  2. Jaj, hát nem kell szabadkozni...persze,persze.Irigykedel!!!!!!!nem csoda :D

    VálaszTörlés
  3. Ééééééééén!???

    Rágodondolokkkk, és fogyok fél kilót!!

    Ne viccelj Málnussss! Hogy irígykednééék? (grrrr, phhhhhhrgh) (mi az irígykedés hangutánzó szava?)

    Bandddi

    VálaszTörlés