2010. február 22., hétfő

Hogy velem mi a helyzet?

Banduska itt ülök veled szemben, az a helyzet. :):):) A legnagyobb probléma tényleg az infraszauna hiánya. Én sem híztam vissza semmit elvileg, de a két centi mély lyuk Andris szájában arra ösztökélt engem is, hogy nehogy már csak neki legyen olyan...Csütörtökön én is kezdem a Dental kommandót....

Nem sportolunk, mert lusták vagyunk az a baj,+ édességet eszik a Bandi az a Baj...én csak nézem+ szusiztunk is...az nem baj+ megkóstoltuk Norbiék Update kajáldájának választékat ...az sem baj....És fogyasztottunk kellő mennyiségű vigyorfakasztó rozéfröccsöt...ez eldöntendő, hogy baj e

Na újra el kell kezdeni, ezt a fogyit, mert nem lesz belőlünk Nádszálkirályfi és királyné.

2 megjegyzés:

  1. Éééééééén, édesssséget????


    Mikóóóóóór?

    Ki lááttttta?

    Bandddi

    VálaszTörlés
  2. Különben issss,

    Egyáltalán nem kell semmmmit újra kezdeni, remekül tartjuk a súlyt Lütttyő fütttyő

    Banddddi

    VálaszTörlés