2010. március 2., kedd

Szaunára rá!

NNnnnna! Itt Bandddi.

Végre megint mehetek szaunázni, úgyhogy tegnap elkezdtük, és ma is megyünk. Lehet még tekerni is fogok??? Elég durva lenne. Mindenesetre a telkómat felteszem a töltőre.

Meg is van.

Na, most mit írjak? Ja, hogy fogyok -e? :)))

Hááááát, igazából kicsikét, igen kicsikét, de fogytam. Ha a mérleget úgy teszem, hogy pont két csempe közötti fúga felett legyen a közepe, akkor -1,5 kiló! De olyan is volt, hogy bárhogy raktam és 91-et mutatott!! Na, azt én nem hittem el, mert nem látom hogy fogynék, csak sztem nem sportolok és visszasorvadtak a naon durva izmaim.

Mindegy, most hogy nem fáj a fogam és lehet sportolni megint beindul a dolog, fontos hogy nem híztam vissza, közben jókat boroztam, tegnap annyi földimogyit ettem a kocsmában amennyi belémfért.

Úgyhogy ez van. Málnának begyulladt az arcürege a fogától, tök szuper, de mostmár 72 féle gyógymóddal kezeljük, és egyszerűen javulni fog! Ennnnyi!

Most megyek!

Letiltom magam a netről meg a skype-ról!

Bandddi

2 megjegyzés:

  1. Nekem van egy tuti fogyókúrám.....
    egy hónap alatt - 7,5 kg....
    ezt pipáljátok le!

    VálaszTörlés
  2. és mit csináltatok, hogy mind a kettőtöknek a foga bedurrant? sok édesség vagy túl sok nasi és nem fogmosás? ejnye-bejnye! ;)

    VálaszTörlés