2010. március 11., csütörtök

itt vagyok

Hali,

Itt vagyok,élek. :)

Elkocsiztunk a hétvégén a gyönyörű Bella Itáliába tavaszozni, de sajnos a szikrázó napsütés mellé kibírhatatlan hideg csontig hatoló jeges szélbe szaladtunk. Mindenesetre az étvágyunknak nem szegte kedvét az időjárás.


Én nagyon boldogan és 77 kilóval indultam el.Az volt a terv, hogy csak nézem, ahogy Bandi eszik...de nem sikerült. Bár nem csaptam szét magam teljesen édességgel, de amit lehetett azt megittam ,megettem magam körül. Úgy csináltam, mint az urinők, kicsi Prosecco,kicsi falat kenyér, és inkább az alkoholos hidratálásra helyeztem a hangsúlyt :)

Borzasztóan figyeltem a megfelelő testmozgásra, hogy mindkét kezemben legyen valami fogyasztható. És lett is. A biztosítékot és a teljes kulináris orgazmust a Grappa-Cabarnet Tiramisu adta meg...nem is tudom kifejezni az öröm skálát :)

Hazatérve csak a mérlegtől rettegtem, ami persze megmutatta, hogy van élet Itália után is, és hogy most egy kicsit lángzámmspácirenben kell gondolkozni.

Viccet félretéve, az az öröm, hogy már 9 kiló lement elég szépen önbizalom építő, mostantól, vállalok aktfotózásokat, video klippekben széplány szerepet, ha bárkit érdekel írjon :):):):)


Málnus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése