2010. február 19., péntek

Nevör giváp!




Most már látjátok honnan szeretnék fogyni!!! Nem sokat aludtam ám!
Bölcsességfog nuku!



Málnus csodás fotója!
Elöl Direkt életlen, te!





Málna kiélte magát egy unalmas téli napon és festett a dolgozó falára egy könnyed nyári hangulatot kissé túlfeszült lilával, és én nézhetem bármikor!



Én is kiéltem magam, ilyen csak a nyuszinak van a zájcsik pámegájcsikban!






Na háj! Itt Bandddi!

Bazsival megbeszéltem, hogy ez fogyós blog, itt most már nem ér hízni meg ilyeneket irkálni!

Kicsit eltűntünk a múlt héten de most visszatérünk! Rettenetesen sokminden történt amiből issszonyatosan keveset fogok tudni elmondani, de a lényeg hogy:

- senki nem adott le licitet a 93. kilómra, ezért megtartottam magamnak, de nem is híztam, tehát a súlymegtartás már nagyszerűen működik!
- kettő bölcsességfoggal kevesebbem van már, amitől azt hittem nagggyon sokat fogok fogyni, de nagy fájdalmak árán végülis sikerült annyi kaját magamba paszíroznom, hogy ne fogyjak...






- tegnap olyan étteremben voltunk!!! úrisssten, az a neve hogy ..., na most nem jut eszembe, a málna meg nem hallja hogy ordítozom neki mer néz valami krimit miközben hiába szellőzik a bora!, és új fület sem nyitok meg hogy megkeressem az éttermet mer lusssta vagyok, de a lényeg hogy a kálvin téren egy spanyol tapas étterem, tapas negra vagy valami ilyesmi, és isssszaonyatosan jó hangulata volt! Ittunk egy csodás Rijoa-i bort, meg hozzá tapas-t ééééééés

éééés

a végén ettünk sajttortát, meg Creme Catalúúúúnnnyát és exxxtrém finom volt és egész nap erre vágytunk és csináltunk róla videót is a blogra de egy szót sem lehet érteni rajta a hangzavarban, amúgy a bárpultnál ültünk és marha jó hangulat volt végig jó zenével, ott van a hely a Kálvinon a templom mellett egyből, kikellpróbálni!!!

Na, szóval megérdemeltük. Tulajdonképpen kivettünk egy hét fogyi-szabit, de hízás nélkül, úgyhogy most boldogan folytathatjuk.

Remek móka a fogyás, és mivel ilyen bazi lassan megy, meg enni is szeretünk, elleszünk vele egy ideig!

Azért megpróbálok feltenni majd videókat, mert van egy-két mókás!

Ami a kajákat illeti én visszatértem a levesekhez, mert Norbi kajáitól teljesen tele lettem és túlzásnak éreztem. Viszont! A Norbi gyümölcslevesek iszonyat finomak, azokat eszem!

Annyira érdekes, mi? :)

Na, húzok, de majd írok még!

Szervudsztok!

Bandddi







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése