2010. február 8., hétfő

30 perc szauna is király

Na, pont most jöttünk meg a Griffből, vettünk egy bérletet is, mer megéri. 30 perc infra volt, tegnap meg totális wellness, gőz, szauna, pezsgőfürdő, ami annyira jól sikerült hogy azonnal leküldtem másfél liter grépfrujt levet, meg egy kis nasit is.

Ma minden rendben indult, amíg meg nem kaptuk a kopogtatócédulákat, felmentünk egy pár honlapra és olyan idegesek lettünk a politikai hülyeségen, hogy rögtön enni kezdtünk. Túlzásnak érzem.

De a lényeg, hogy Dr Natura némileg megfogta a fogyási lendületet, van egy kis rostlé, 2 deci amit ha leküldesz hihetetlen módon eltelít. Elég érdekes, de vhogy mintha nem segítené a fogyást.

Sebaj, vasárnap környékén már alulról voltam 93, a nap bizonyos pontjában sztem voltam 92 is, de akkor pont nem mértem magam.

Mind1, ma, szerda és péntek infraszauna, közte egy kis sport. Retteghet a zsííííír.

Bandddi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése