2010. április 28., szerda

Lelihegem!



Ennyi.

Azaz itt Bandddi.

Szal rájöttem, hogy a stresszevés a bajom. Igazából inkább azért eszem, mert felpörög az agyam valami ötleten. Jahhh, de ezt már írtam is korábban.

Szóval Bandddi a gyökereinél oldja fel a problémát és megszüneteti a stresszevést. Tulajdonképpen az a technikám, hogy zéróra meditáltam magam egyik nap, ami azzal jár hogy bazi jólesik lélegezni meg bambán nézelődni, és amikor nap közben rám jön az ehetnék, akkor gyorsan elkezdek figyelni a légzésemre.

Diéta nincs. Meg nem is igazán mérem magam. Viszont tök jól érzem magam, megy le a hasam, de nincs stressz, hogy mennyit fogytam, meg ilyenek. Szerintem írni se fogok nagyon, de aztán az is lehet, hogy fogok!?

Úúúú, de bonyi!

Na csá!
Bandddi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése