2010. április 26., hétfő

Angyalbőrben


Na..
reggel a mérleg 78 kg-t mutatott, egyszóval innen indul a mérlegelés a következő 2 hétre.

Kaptam óriási biztatásokat és féltő leveleket is,mindet köszönöm.
Bevásároltam mindent amit csak kellett,mondjuk a 10 tojás a nagy izgalomban a Spar kövén landolt, de nagyjából megvagyok.

Reggel csúszott a kávé, délben a 2 főtt tojás-rukkolával, és most már túl vagyok a vacsorán is, ami saláta grillezet sertés husi és pár szem eper volt. Megittam másfél liter vizet eddig, de a kiskacsa állapot valódi része még csak most fog jönni. kb 7-re megyünk szaunázni és kell majd a hidratászion. :)

DE

Vacsora közben azért elgondolkoztam ezen a rengeteg zöldségen amit majd be kell nyomnom...nem kevés...Mindenesetre...szóval arra gondoltam, hogy én ezt nem fogom bírni sokáig, ahogy Julis mondaná, én olyan Hús-Körettel lyány vagyok...a zöldség,saláta nekem nem köret,ráadásul jönnek ezek a fránya Bor és Pálinka fesztiválok is a héten....szóval majdnem feladtam...de aztán rájöttem, hogy nem lehetek ilyen bal.asz,ha V megcsinálta én is megcsinálom.Elkezdett csilingelni a fejemben, V mély hangja :- Tudtam, hogy a pesti nem fogja bírni...Na úgy felment a pumpa, hogy nagyon....

...Leszarom én a piákat most erre a két hétre,és mindent!!!!!!!!Hát megcsinálom és kész!!!!!!!Tisztára Istennő leszek naaa!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=dlScJhrM-HE

Sergeant Málna

1 megjegyzés: