2010. április 30., péntek

74,5kg.. :)

A tegnap este sötét foltját kihagynám,

VISZONT, ma reggel a mérleg 74,5 kg-nál stagnált be. :):):)

Elkezdtem a kicsi padlásfélénkről lekutorgálni a régi, ámbár imádott és elajándékozásra szánt ruháimat. Öröm a köbön. Szépen lassan minden jó lesz újra :), a kedvenc szoknyához még kell legalább 3-4 kiló, de a jövő hét végén a Várban tartandó Borfesztiválra, ha jégeső esik is felveszem!!!! :)

5.nap Péntek

Reggeli: kávé ( cukor nélkül ) és sárgarépa citrommal. Kihagytam a répaevést
Ebéd: párolt hal és paradicsom.
Vacsora: 1 nagyszelet sertéssült, grillezve és zöldsaláta.

Málnus

1 megjegyzés:

  1. ...akartam mondani, hogy először én fött sárgarépát csináltam citrommal, lett is majdnem egy hatalmas rókázás belőle, úgyhogy maradtam a nyers reszelt répánál citrom nélkül...

    VálaszTörlés